REGULAMIN

01. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Regulamin  określa  zasady  zamawiania  produktów i usług  projektowych związanych z oprawą  graficzną imprez  okolicznościowych, np. zaproszeń,  zawiadomień,  dodatków,  dekoracji,   które  zamieszczone są na stronie internetowej Pani Tuli Pana - BLOG, jak i tych projektowanych na indywidualne zamówienie.
  • Każdy   klient  składający   zamówienie   za   pośrednictwem  Internetu  jest  zobowiązany  zapoznać  się z regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia klienta z zawartych w nim zasad.
  • Zamówienie jest przyjmowane za pośrednictwem formularza zamówienia.
  • Złożenie zamówienia następuje w momencie wysłania formularza zamówienia. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia, co jest wiążącą dla obu ze stron formą umowy.
  • Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej klientem, a sprzedającym, zwanym dalej Pani Tuli Pana.
  • Realizujemy zamówienia na zaproszenia, zawiadomienia i dodatki ślubne. Jak również niestandardowe zamówienia na zaproszenia, np. na chrzciny, komunie, urodziny, imprezy firmowe, konferencje itp.

02. JAK ZAMAWIAĆ

  • Należy  napisać  e-maila  do Pani Tuli Pana z informacją,  co  klienta  interesuje, przybliżoną liczbę gości, zaproszeń, dodatków oraz prośbę o ofertę z cennikiem. W tytule e-maila proszę podać datę wydarzenia.
  • Należy dokonać wyboru projektu wraz z rodzajem grafiki. W przypadku ślubów w pierwszej kolejności należy   złożyć  zamówienie   na   zaproszenia,   kiedy   już   jest  znana  liczba  gości  i  inne  szczegóły, po zatwierdzeniu liczby gości należy złożyć zamówienie na dodatki.
  • Jeżeli  klient  jest  zdecydowany,  to  należy  wysłać  e-maila z prośbą o przesłanie formularza zamówienia w formacie PDF. Następnie należy go wydrukować,  wypełnić,  podpisać i przesłać do Pani Tuli Pana wraz z dowodem wpłaty należności. Dane do przelewu będą podane w formularzu zamówienia, a zasady płatności podane są w ofercie z cennikiem.
  • Realizacja  zlecenia  liczona  jest od momentu wysłania formularza zamówienia,  zaksięgowania należności na koncie oraz przesłaniu niezbędnych informacji.
  • Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.

03. DANE DO PROJEKTU

  • Prosimy o przesłanie informacji dotyczącej personalizacji zaproszeń, tzn. czy imiona i nazwiska gości będą wpisywane przez Pani Tuli Pana czy ręcznie przez klienta.
  • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności za projekt należy przesłać dokładnie sprawdzone dane niezbędne do realizacji projektu. Ponieważ nie zmieniamy treści przesłanych danych, czyli nie poprawiamy błędów literowych, stylistycznych, ortograficznych, dotyczących  również  odmiany imion i nazwisk listy gości.
  • Pani Tuli Pana nie wykonuje tłumaczeń  tekstów,  a  więc  projekty w wersji obcojęzycznej wykonywane są na podstawie przesłanego tekstu przez klienta.
  • Wydruk pełnego tekstu na zaproszeniach, można wybrać z proponowanych tekstów przez Pani Tuli Pana lub przesłać własny opracowany tekst. Tekst powinien być dokładnie sprawdzony, by nie zawierał błędów.
  • Po wysłaniu klientowi projektu w formacie PDF prosimy o sprawdzenie, czy w projekcie zawarte są wszystkie potrzebne informacje oraz czy nie zawiera błędów. Klient jest osobą odpowiedzialną za dokładne sprawdzenie treści projektu oraz przesłanie informacji e-mailem o treści: AKCEPTUJĘ PROJEKT DO DRUKU.
  • Po  wysłaniu  e-maila  o   treści:  "Akceptuję  projekt  do  druku  nie  ma  możliwości  wprowadzania  zmian i   poprawiania   błędów".   Pani  Tuli  Pana   nie   bierze   odpowiedzialności   za   błędy,   które   wynikły z niedokładnego sprawdzenia projektu przez klienta, jak również za treść tekstów jakie zostały przesłane przez klienta -i nie będą one podstawą do reklamacji.
  • Po akceptacji ostatecznej wersji projektu przez klienta, jest on zobowiązany do dokonania pozostałych płatności za zamówienie, o czym Pani Tuli Pana informuje e-mailem. W tym czasie zaproszenia, zawiadomienia   są   personalizowane   i   drukowane.   Należy   wtedy   przewidzieć  kilka  dni  roboczych na realizację. 
Niezbędne dane do realizacji projektu zaproszenia:
  • Imiona i nazwiska Pary Młodej. 
  • Data, miejsce i godzina uroczystości, w przypadku ślubu + strona internetowa kościoła/parafii.
  • Nazwa i adres restauracji, w której odbędzie się uroczystość – rodzaj sali również narzuca pewną stylistykę (np. sala balowa, sala biesiadna, drewniana chata itp.) + strona internetowa restauracji.
  • Prosimy o podanie dokładnego adresu uroczystości, by móc ustalić położenie i trasę na Google Maps, które potrzebne są do narysowania mapki. Natomiast jeśli trasa ma być nietypowa, krajoznawcza  prosimy o przesłanie jej z Google Maps (Print Screen).
  • Lista  gości,  która  będzie  potrzebna  do  spersonalizowanych  zaproszeń. Lista  powinna  być odmieniona do treści zaproszenia (np. Agatę Kowalską i Jana Kowalskiego, Anetę Dąbrowską), przesłana w Wordzie, bez numeracji, pisana dużymi i małymi literami (nie drukowanymi). Prosimy o dokładne sprawdzenie wszelkich odmian imion i nazwisk, ponieważ nie poprawiamy przesłanych danych.
  • Informacje o kwiatach, prezentach, noclegach, cytaty, sentencje itp.
  • Treść zaproszenia na uroczystość – opracowany w Wordzie.
  • Zdjęcia, które mają być wykorzystane w zaproszeniach. Mogą to być zwykłe zdjęcia (nie od fotografa), ważne aby miały dobrą rozdzielczość, ostrość, ponieważ zostaną poddane obróbce przez nas.
  • Motyw przewodni – czy jest jakiś styl, motyw, kolor, kwiat lub inny element, który miałby być uwzględniony w projektach. Bardzo przydatne będą wszelkie zdjęcia z inspiracjami.
  • Kolorystyka – kolory, które mają pojawić się w zaproszeniach. Można przesłać zestawienie kolorystyczne, np. ulubiony bukiet, widok, ornament itp.
  • Jakieś informacje na temat Pary Młodej – zainteresowania, wspólne pasje, coś charakterystycznego do czego można byłoby nawiązać w projekcie zaproszeń. 
  • Informacje do R.S.V.P. – data potwierdzenia przybycia, maile i telefony.
  • Prosimy o podanie formy zaproszeń, czy ma być to forma wkładek, pojedynczych kart, DL, harmonijka, ze wstążką. Każdy wariant z PAKIETU ZŁOTEGO może mieć inny kształt.
Niezbędne dane do realizacji projektu dodatków:
  • Imiona i nazwiska Pary Młodej. 
  • Lista imion i nazwisk gości na winietki – plik z Worda, bez numeracji, bez ramek, pisane dużymi i małymi literami (nie drukowanymi).
  • Lista usadzenia gości przy stołach – plik z Worda, lista z przyporządkowanymi osobami do danego numeru stołu, bez ramek, bez numeracji.
  • Rodzaje dodatków i ich liczba.
  • Jeżeli teksty mają być inne niż te proponowane przez Pani Tuli Pana, to należy podać wierszyki, sentencje i hasła według uznania klienta, które pojawią się na zawieszkach, podziękowaniach, etykietkach.
  • Menu, drink menu należy przesłać w pliku Word.
*Prosimy, aby w miarę możliwości przesyłać pliki tekstowe w Wordzie.
*W przypadku zaproszenia zakupionego w innym miejscu dolicza się cenę projektu dodatków.

04. WARUNKI PROCEDURY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  • Po złożeniu zamówienia zostanie wykonany projekt zaproszeń i dodatków.
  • Sprzedajemy   gotowy   produkt,   a  więc  nie  ma  możliwości  sprzedaży  samego  projektu  do  realizacji we własnym zakresie oraz druku przez osoby trzecie.
  • Pani Tuli Pana nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, oraz spowodowanych przyczynami ekonomicznymi lub logistycznymi, na które nie miało wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły realizację zamówienia. W związku z tym o ewentualnych zmianach zamówieniu Pani Tuli Pana wysyła informację na podany przez klienta adres e-mail lub numer telefonu.
  • Faktura VAT jest wystawiana po podaniu niezbędnych danych do faktury przez klienta.
  • Pani Tuli Pana zastrzega sobie prawo do publikacji w Internecie wszystkich swoich realizacji.
  • Czas  realizacji  nie  jest  określany  dokładnymi  datami. Z  tego  względu, że może się on nieco wydłużyć z przyczyn niezależnych od Pani Tuli Pana.  
  • Na bieżąco informujemy o postępie projektu, ponieważ realizacja projektu wykonywana jest tylko w dni robocze.
  • Zlecenia są wykonywane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. 
  • Na proces realizacji zamówienia składa się: zgłoszenie, dostarczenia informacji, wykonanie projektu, konsultacje i realizacja projektu.
Zaproszenia
  • Minimalna  liczba  zamawianych  zaproszeń  lub  zawiadomień  na  uroczystości  wynosi  10  sztuk. Można też podzielić tą liczbę na: 5 sztuk zaproszeń i 5 sztuk zawiadomień.
  • Przy zamówieniu zaproszeń należy uwzględnić kilka zapasowych sztuk. Ponieważ jest bardzo duże zainteresowanie naszymi projektami i domawianie pojedynczych zaproszeń w późniejszym terminie może być niemożliwe. Prosimy jednak o kontakt e-mailowy, aby się upewnić czy domówienie zaproszeń/zawiadomień jest możliwe. W przypadku ślubów warto pamiętać, aby do zamówienia doliczyć jedno zaproszenie więcej – na pamiątkę.
Dodatki
  • Dodatki są realizowane zazwyczaj niedługo przed uroczystością, w momencie kiedy znana jest lista gości. Kierujemy się przy tym również datą wydarzenia, a więc optymalnie jest składać zamówienie dwa miesiące przed datą uroczystości.
  • Proponujemy: wizytówki na stoły, winietki, zawieszki na alkohol, kotyliony, etykiety na ciasto, księgę gości, menu, napisy z liter na wstążce, numery stołów, informacje na stoły, program, kartę informacyjną, plakat usadzenia gości, wiszące i stojące papierowe dekoracje wykonywane w typie DIY, okładki na płyty CD oraz naklejki na CD, lampiony, podziękowania dla gości, np. w formie małych słodkości, ciastek itp.
Próbki
  • Istnieje  możliwość  zamówienia  próbek  zaproszeń  i  niektórych  dodatków  w  określonej  liczbie: maks. 3 sztuki (np. 3 rodzaje różnych zaproszeń; 1 zaproszenie + 1  zawiadomienie + 1 winietka; 1 zaproszenie + 1 menu + 1 zawieszka).
  • Na próbkach znajduje się przykładowa treść i czcionka. Na tym etapie nie ma możliwości dokonywania zmian.
  • Przed złożeniem zamówienie należy skontaktować się e-mailowo (w tytule wpisując PRÓBKI)  w sprawie dostępności   danych   próbek.  Jeżeli   dana   próbka   jest   niedostępna,   to   wtedy   proponujemy  inną. Po otrzymaniu e-mailem informacji o dostępności i wyborze próbki należy dokonać płatności na podane konto bankowe. 
  • Przy dokonywaniu płatności w tytule przelewu należy podać dane personalne osoby zamawiającej oraz rodzaj próbki. Dodatkowo należy również przesłać na adres e-mailowy Pani Tuli Pana potwierdzenie przelewu.
  • Cena próbki, to suma cen zawartych produktów w próbce + koszt przesyłki. 
Wypożyczalnia
  • Dysponujemy ramkami i ramami, które można wypożyczyć do realizowanych przez nas projektów.
  • Polecamy:
         * ozdobną ramę do robienia sobie śmiesznych, pamiątkowych zdjęć,
         * srebrną ramę o wymiarach 70,00/100,00 cm, w której można umieścić plan usadzenia gości,
         * ramki o wymiarach 10,00/15,00 cm, w których można umieścić numery stolików, listę gości lub motyw przewodni            imprezy.

05. WARUNKI PŁATNOŚCI I CENY

  • Oferta  wraz  z  cennikiem  zawiera  informacje  o  aktualnych  cenach  oferowanych  usług i produktów, jak również i zasadach płatności. W podane ceny usług i produktów nie został wliczony koszt dostawy.
  • Wszystkie ceny podane w cenniku są podawane w polskich złotych i są one cenami brutto.
  • Cennik jest wysyłany na prośbę potencjalnego klienta za pośrednictwem e-maila.
  • Płatności można dokonać w formie przelewu bankowego na wskazane konto lub gotówką. Płatność gotówką jest możliwa tylko przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.
  • W tytule przelewu należy podać: datę uroczystości, imię i nazwisko osoby zamawiającej / Pary Młodej, rodzaj zamawianych produktów.
  • Płatność należy uregulować zaraz po akceptacji projektu do druku. Ponieważ po otrzymaniu oraz zaksięgowaniu należności za zamówienie na naszym koncie, Pani Tuli Pana dokonuje zarówno personalizacji, jak i druku zamówienia.
  • Dane do przelewu wraz z tytułem przelewu Pani Tuli Pana przesyła e-mailem zaraz po akceptacji projektu do druku.
  • Pani Tuli Pana zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów i usług.

06. WARUNKI PRZESYŁKI I DOSTAWY

  • Przesyłka zaproszeń i dodatków odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich na obszarze Polski zgodnie z  obowiązującym  cennikiem  lub za granicę Pocztą Polską po indywidualnej wycenie przesyłki. Przesyłka próbek odbywa się również za pośrednictwem poczty.
  • O terminie dostawy przesyłki informujemy e-mailem.
  • Szacowany czas doręczenia przesyłki:
          *Przesyłka kurierska: doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych,
          *Przesyłka poczty polskiej: doręczenie w ciągu 2-5 dni roboczych.
  • Możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy – w Bytomiu po wcześniejszym ustaleniu terminu.
  • Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę produktu, a więc koszty dostawy pokrywa klient.
  • Należy pamiętać, że wysyłka nie wliczona jest do czasu realizacji zamówienia.

07. WADY, ZWROTY, REKLAMACJE

  • Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 14 dni roboczych.
  • Reklamacje dotyczące błędów w tekście zaproszeń, zawiadomień i dodatków mogą zostać uwzględnione jedynie  w  przypadku,  gdy  wydrukowana  wersja różni się od zaakceptowanego przez klienta projektu. Jeżeli na papierowej wersji pojawi się błąd (w słowach, datach, literowy, merytoryczny itd.), którego nie było w  ostatecznej wersji  i zaakceptowanej  przez   klienta  e-mail'owo  wersji   projektu  –  wówczas  stanowi to podstawę do reklamacji zaproszeń, zawiadomień czy dodatków, w innych przypadkach reklamacja nie będzie uwzględniona.
  • Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar posiada wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, klient jest zobligowany do sprawdzenia paczki przy jej odbiorze. Następnie wypełnia protokół szkody w obecności kuriera, gdyż za szkody może odpowiadać firma kurierska. Należy również poinformować o zaistniałej sytuacji Pani Tuli Pana. Po czym na swój koszt odesłać pod wskazany adres odpowiednio zabezpieczony towar będący przedmiotem reklamacji. 
  • Nieznaczne   różnice   kolorystyczne   pomiędzy   projektem  przedstawionym  w  prezentacji  internetowej, a wydrukowanym projektem, jakie mogą pojawić się, wynikają z przyczyn technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji. A mianowicie mogę wystąpić różnice między odwzorowaniem RGB, a drukiem CMYK.
  • Poszczególne   ręcznie   wykonywane   zaproszenia  i  dodatki   mogą   się  od   siebie  nieznacznie różnić i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
  • Pani Tuli Pana dołoży wszelkich starań, aby ręcznie wykonane elementy były na możliwie najwyższym poziomie.

08. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Podejmując współpracę z Pani Tuli Pana, klient automatycznie akceptuje niniejsze warunki.
  • Pani Tuli Pana  zastrzega  sobie  prawo  do  wprowadzenia  zmian  w  Regulaminie. Dla zamówień, które są w trakcie realizacji, obowiązuje regulamin z dnia złożenia zamówienia, a dla nowych zamówień jest opublikowany na stronie.
  • Dane osobowe, które składa klient podczas składania zamówienia są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. 
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

09. PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie projekty, nazwy, opisy, zdjęcia, logo, szata graficzna itd. zaprojektowane przez Pani Tuli Pana zamieszczone  na  stronie  internetowej  www.panitulipana.blogspot.com  oraz  wysyłane  w  e-mailach (tj. oferta wraz z cennikiem,  regulamin,  formularz  zamówienia)  są  autorstwa  Pani Tuli Pana,  a  naruszenie praw autorskich jest bezwzględnie zabronione.

Zakaz powielania dotyczy zarówno naszych projektów, ich nazw, opisów i zdjęć, które znajdują się na niniejszym blogu. Jak  również  oferty  wraz  z  cennikiem,  regulaminu  i  formularza  zamówienia,  które  otrzymywane  są  drogą e-mailową,  ponieważ  podlegają  ochronie  praw  autorskich,  a  ich  niewłaściwe  użycie  jest  zabronione. Kopiowanie i wykorzystywanie ww. materiałów do celów komercyjnych jest możliwe tylko i wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Pani Tuli Pana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz